x
ftp_search_back_btn_xs
קצת עלינו
מי אנחנו?
במה נבדל השירות מיתר השירותים המוצעים כיום?
איך עובד השירות?
לאן נוסעים?
מדוע לא מוצעת לי תמיד אותה נקודה איסוף או הורדה?
האם אני יכול לשנות את היעד שלי במהלך הנסיעה?
איך ניתן לדעת מתי הרכב יגיע לתחנה?
האם אני יכול לקבוע מועד איסוף לפי בחירה?
איך מתחילים?
כמה עולה הנסיעה בשירות?
איך ניתן להצטרף לשירות?
איך משלמים ?
איך ניתן להוריד את האפליקציה או להירשם לשירות?
טוב, אני ממש מעוניין להתנסות בשירות. איך עושים זאת בפועל?
היכן אני אמור להמתין לרכב השירות של Bubble ?
איך אדע על איזה רכב אני אמור לעלות?
האם ניתן להגדיר פרופיל עסקי?
שאלות נפוצות
כמה עולה הנסיעה בשירות?
האם תינוק מחוייב בכרטיס?
שעות הפעילות
מתי תחל הפעילות?
לא הופעתי לשירות וחויבתי בכל זאת. מדוע?
האם ניתן לשלם ברב קו?
כמה זמן אצטרך לחכות לנסיעה שהזמנתי?
האם השירות מותאם לבעלי מוגבלויות?
נתקלתם בבעיה במהלך הנסיעה?
שכחתי פריט ברכב בו נסעתי. מה עליי לעשות?
אילו כללים חלים עליי במהלך הנסיעה בבאבל?
איך אני מזמין נסיעה בעבור יותר מנוסע אחד?
הזמנתי נסיעה בעבור נוסע אחד, בפועל אני מעוניין לעלות עם נוסע נוסף מבלי שהוזמן מראש?
כמה נוסעים עשויים לנסוע איתי באותה הנסיעה?
מדוע נדרשים פרטי אשראי לצורך שימוש בשירות?
איך ניתן לדעת מתי הרכב יגיע לתחנה?
איך ניתן לראות את היסטורית הנסיעות שלי?
האם ניתן להסיע בעלי חיים?
אכילה ושתייה במהלך הנסיעה בשירות bubble
עליה עם עגלת תינוק או קורקינט
מתי השירות יורחב?
האם פרטי האשראי שלי מאובטחים?
מהו מרחק ההליכה המקסימלי ממקום האיסוף או ההורדה עד ליעד?
אזרח ותיק
מדיניות ביטולים
הזמנת נסיעה מראש
מי אנחנו?
במה נבדל השירות מיתר השירותים המוצעים כיום?
איך עובד השירות?
מדוע לא מוצעת לי תמיד אותה נקודה איסוף או הורדה?
האם אני יכול לשנות את היעד שלי במהלך הנסיעה?
איך ניתן לדעת מתי הרכב יגיע לתחנה?
האם אני יכול לקבוע מועד איסוף לפי בחירה?
כמה עולה הנסיעה בשירות?
איך ניתן להצטרף לשירות?
איך משלמים ?
איך ניתן להוריד את האפליקציה או להירשם לשירות?
טוב, אני ממש מעוניין להתנסות בשירות. איך עושים זאת בפועל?
היכן אני אמור להמתין לרכב השירות של Bubble ?
איך אדע על איזה רכב אני אמור לעלות?
האם ניתן להגדיר פרופיל עסקי?
כמה עולה הנסיעה בשירות?
האם תינוק מחוייב בכרטיס?
שעות הפעילות
מתי תחל הפעילות?
לא הופעתי לשירות וחויבתי בכל זאת. מדוע?
האם ניתן לשלם ברב קו?
כמה זמן אצטרך לחכות לנסיעה שהזמנתי?
האם השירות מותאם לבעלי מוגבלויות?
נתקלתם בבעיה במהלך הנסיעה?
שכחתי פריט ברכב בו נסעתי. מה עליי לעשות?
אילו כללים חלים עליי במהלך הנסיעה בבאבל?
איך אני מזמין נסיעה בעבור יותר מנוסע אחד?
הזמנתי נסיעה בעבור נוסע אחד, בפועל אני מעוניין לעלות עם נוסע נוסף מבלי שהוזמן מראש?
כמה נוסעים עשויים לנסוע איתי באותה הנסיעה?
מדוע נדרשים פרטי אשראי לצורך שימוש בשירות?
איך ניתן לדעת מתי הרכב יגיע לתחנה?
איך ניתן לראות את היסטורית הנסיעות שלי?
האם ניתן להסיע בעלי חיים?
אכילה ושתייה במהלך הנסיעה בשירות bubble
עליה עם עגלת תינוק או קורקינט
מתי השירות יורחב?
האם פרטי האשראי שלי מאובטחים?
מהו מרחק ההליכה המקסימלי ממקום האיסוף או ההורדה עד ליעד?
אזרח ותיק
מדיניות ביטולים
הזמנת נסיעה מראש
קצת עלינו
מי אנחנו?

דן תחבורה ציבורית באמצעות יונייטד טורס, מתעתדת לספק שירות תחבורה שיתופית המבוססת ביקוש.

השירות יתבצע במרחב גאוגרפי מצומצם ויכלול את הערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים. את הפלטפורמה הטכנולוגית של שירות bubble פיתחה חברת VIA, חברה בינלאומית, שמרכז הפיתוח שלה ממוקם בתל אביב.

השירות ייקרא Bubble("באבל"), והרכבים המספקים את השירות קרויים "רכבי באבל", הם למעשה מיניבוסים בעלי 10 מקומות ישיבה, מרווחים ומפוארים.

כל הנהגים שיסיעו אתכם במסגרת השירות, הינם שכירים, אשר קיבלו הכשרות מרובות ומגוונות, על מנת לספק לכם שירות אדיב ומקצועי.

במה נבדל השירות מיתר השירותים המוצעים כיום?

במה נבדל השירות מיתר השירותים המוצעים כיום?

1 .השירות מתבסס על רכבי יוקרה, מיניבוסים בעלי רמת גימור גבוהה, כדוגמת מושבים נוחים, מיזוג אישי, ובעלי רמת ניקיון גבוהה ביותר, מסך מידע המנחה את הנוסע באופן אישי מתי עליו לרדת.

2 .הנוסע בוחר מתי לצאת, הרכב יגיע בזמן קצר ומובטח. יותר מכך, הנוסע יודע בדיוק מתי אמור להגיע הרכב, כיוון שהמערכת שולחת התראה על זמן ההגעה.

3 .המסלול אינו קבוע, כיוון שהוא מתחשב באירועים המתרחשים כל הזמן בטווחי השירות. לכן תאונה, הפגנה או כל אירוע אחר, יגרמו לכך שהנהג יונחה לנסוע בדרכים חלופיות.

4 .זמן ההגעה המשוער ידוע, בשונה מאוטובוס. בנוסף, היה והרכב לא הגיע, מרכז הבקרה מקבל על כך התראה מיידית. הלקוח מצידו יקבל ככל הנראה פיצוי ובכל מקרה לא יצטרך לחכות שוב למשך זמן רב. מדוע? כי המערכת זיהתה שלא קיבל את השירות הדרוש בחלוף זמן רב.

איך עובד השירות?
הזמנת השירות, ניהול הנהגים, מסלולי הנסיעה וניהול הביקושים מתבצעים באמצעות אפליקציות ייעודיות בצד הלקוח, או הנהג, ומשתלבים בעבודה ברקע של המערכת, אשר מנתבת ומקשרת בין ביקושים לבין היצע הנהגים.
לאן נוסעים?
מדוע לא מוצעת לי תמיד אותה נקודה איסוף או הורדה?
המערכת כוללת הגדרות של מרחק מנקודת ההזמנה עד לנקודת האיסוף, או נקודת ההורדה ועד לנקות היעד שבחרת. הדבר מאפשר למערכת לעבוד ביעילות רבה יותר, ולמצוא עבורכם את הנסיעה הקצרה והמהירה ביותר, או זמן האיסוף המינימלי מרגע הזמנתכם.
האם אני יכול לשנות את היעד שלי במהלך הנסיעה?
טעויות בהחלט עשויות לקרות, כך גם תכוניותינו. ובכל זאת, ליעד שלך עשויה להיות השפעה על הנסיעה של יתר הנוסעים ברכב, או שאמורים לעלות לרכב בו הנך נמצא.

פנה אלינו לשירות מתוך האפליקציה ואנו ננסה לעשות כמיטב יכולתנו. בכל מקרה, תוכלו להזמין נסיעה חדשה ליעד המוקש העדכני.
איך ניתן לדעת מתי הרכב יגיע לתחנה?
לאחר שתבחרו את נקודת האיסוף והיעד שלכם באפליקציה, תקבלו זמן משוער להגעת הרכב. בנוסף תקבלו מסרון לטלפון האישי כ- 2 דקות לפני הגעת הרכב לתחנת האיסוף. בעת הגעת הרכב לתחנה, תקבלו שוב מסרון המיידע אתכם על כך.
האם אני יכול לקבוע מועד איסוף לפי בחירה?
השירות מבוסס ביקושים, לכן מועדי ההגעה הנם על פי הצעת המערכת בלבד, תוך התחשבות במספר פרמטרים כגון עומסי תנועה, רמת הביקוש ונקודות האיסוף וההורדה.

לצערנו לא ניתן להזמין נסיעה זמן רב מראש.
איך מתחילים?
כמה עולה הנסיעה בשירות?
סכום נסיעה בודדת הוא בין 15-12.5 שקלים (תלוי בשעות ההזמנה) . בין השעות 06:30-09:30 ובין 15:00-18:30 ( אלו מוגדרות כשעות שיא), תעריף הנסיעה הינו המקסימלי ושווה ל- 15 שקלים. ביתר הזמן, תעריף הנסיעה הינו 12.5 שקלים. לרוכשים כרטיסיה, תינתן הנחה ותעריף הנסיעה יעמוד על 12 שקלים בכל שעה ביום. מעבר לכך, אזרח ותיק זכאי להנחה של 50% בתעריף הנסיעה. החיוב מתבצע מתוך הסכום שנטען בחשבון הוירטואלי, ורק בתנאי שהגיע רכב לאסוף את הלקוח. האפליקציה מאפשרת שחזור חשבוניות, בירור נסיעות או יתרת תשלום.
איך ניתן להצטרף לשירות?

לשירות ניתן להצטרף באמצעות אפליקציה הניתנת להורדה דרך Store App לבעלי אייפון ו- Google Play לבעלי אנדרואיד.

איך משלמים ?

באמצעות האפליקציה, בחיוב אשראי בלבד, או באמצעות קוד הטבה .טוענים דמי נסיעה בודדת או כרטיסיה.

סכום נסיעה בודדת הוא בין 15-12.5 שקלים (תלוי בשעות ההזמנה) . בין השעות 06:30-09:30 ובין 15:00-18:30 ( אלו מוגדרות כשעות שיא), תעריף הנסיעה הינו המקסימלי ושווה ל- 15 שקלים. ביתר הזמן, תעריף הנסיעה הינו 12.5 שקלים.

לרוכשים כרטיסיה, תינתן הנחה ותעריף הנסיעה יעמוד על 12 שקלים בכל שעה ביום. מעבר לכך, אזרח ותיק זכאי להנחה של 50% בתעריף הנסיעה.

החיוב מתבצע מתוך הסכום שנטען בחשבון הוירטואלי, ורק בתנאי שהגיע רכב לאסוף את הלקוח. האפליקציה מאפשרת שחזור חשבוניות, בירור נסיעות או יתרת תשלום.

איך ניתן להוריד את האפליקציה או להירשם לשירות?

פשוט וקל. חפשו אותנו בחנות האפליקציות תחת השם "bubble dan" .משם הדרך לרישום קלה ופשוטה. לחצו על "הצטרף" באפליקציה ובתוך מספר רגעים, תוכלו גם אתם להצטרף לשירות המהפכני של באבל.

טוב, אני ממש מעוניין להתנסות בשירות. איך עושים זאת בפועל?

לאחר הורדת האפליקציה והרישום, יש לפעול בשלושה צעדים פשוטים.

1 .בוחרים נקודת איסוף על גבי המפה או באמצעות רישום ידני של הכתובת.

2 .בוחרים נקודת הורדה על גבי המפה, או באמצעות רישום ידני של היעד.

3 .בוחרים את הנסיעה המועדפת עליכם מתוך מספר אפשרויות שהמערכת מציעה לכם כגון זמני ההגעה השונים.

4 .האפליקציה תציג לכם את נקודת האיסוף בה תפגשו את הרכב. פרטי הרכב יוצגו לכם באפליקציה.

על מנת לפשט את הזיהוי, כל אחד מרכבי השירות מסומן באמצעות מספר ייחודי שגם יוצג לכם באפליקציה.

זהו, אנו בדרך אליכם.

היכן אני אמור להמתין לרכב השירות של Bubble ?
השירות מאפשר איסוף והורדה רק מתחנות אוטובוס מוגדרות ופעילות. הסיבה לכך היא שתחנות אלו נחשבות בטוחות יותר, עומדות בביקורת תקופתית ותחזוקה שוטפת.
איך אדע על איזה רכב אני אמור לעלות?
כל רכבי השירות מעוצבים באופן אחיד. על מנת להקל את הזיהוי, הוספנו מספר ייחודי לכל רכב. זהו המספר שיוצג לכם גם באפליקציה בעת ביצוע ההזמנה.
האם ניתן להגדיר פרופיל עסקי?

אנו תומכים ביצירה של שני פרופילים. פרטי ועסקי.

הפרופיל העסקי מאפשר לכם לבצע הזמנות מתוך פרופיל זה באפליקציה ובכך להפריד בין הפעילות הפרטית לעסקית (למשל נסיעה לעבודה או לפגישה לעומת נסיעה לצורך בילוי).

שאלות נפוצות
כמה עולה הנסיעה בשירות?
סכום נסיעה בודדת הוא בין 15-12.5 שקלים (תלוי בשעות ההזמנה) . בין השעות 06:30-09:30 ובין 15:00-18:30 ( אלו מוגדרות כשעות שיא), תעריף הנסיעה הינו המקסימלי ושווה ל- 15 שקלים. ביתר הזמן, תעריף הנסיעה הינו 12.5 שקלים. לרוכשים כרטיסיה, תינתן הנחה ותעריף הנסיעה יעמוד על 12 שקלים בכל שעה ביום. מעבר לכך, אזרח ותיק זכאי להנחה של 50% בתעריף הנסיעה. החיוב מתבצע מתוך הסכום שנטען בחשבון הוירטואלי, ורק בתנאי שהגיע רכב לאסוף את הלקוח. האפליקציה מאפשרת שחזור חשבוניות, בירור נסיעות או יתרת תשלום. בשירות bubble, כל נוסע חייב בתשלום לרבות תינוק עד גיל 5
האם תינוק מחוייב בכרטיס?
נוסע bubble
על פי הנחיות משרד התחבורה כל נוסע מחוייב בתשלום, לרבות תינוק עד גיל 5.
שעות הפעילות
השירות יינתן בין השעה 06:00 ועד לשעה 22:00 ,*בימים א'-ה' בלבד. *נסיעות שתחלנה בסמוך לגמר השירות, יבוצעו עד לתום המסלול המבוקש גם מעבר לשעות הפעילות.
מתי תחל הפעילות?
השירות יחל לפעול ב 15/04/2019.
לא הופעתי לשירות וחויבתי בכל זאת. מדוע?
במסגרת השירות ופעילותינו תחת הנחיות רגולטוריות, אנו יכולים להמתין לנוסע למשך דקה אחת לכל היותר. במהלך זמן זה הנהג יכול ועשוי ליצור קשר עם הנוסע. אם לא הופעת בטווח של דקה כאמור , אנו נחייב אותך במחיר הנסיעה, גם אם לא הופעת או צרכת את השירות.
האם ניתן לשלם ברב קו?
בשלב זה לא ניתן לשלם באמצעות יתרת הערך הצבור ברב קו. הסיבה לכך היא הצורך לבצע צימוד של הכרטיס למכשיר היודע לקרוא אותו. כיוון שחלק מהשירות מבוסס על היכולת להבטיח שהנוסע יחוייב בגין ביטול הנסיעה או אי הופעה כלל לנסיעה, הרי שמקרים אלו לא נוכל להבטיח חיוב של הלקוח בגין דמי הביטול.
כמה זמן אצטרך לחכות לנסיעה שהזמנתי?
זמן ההמתנה הינו בהתאם לבקשת מזמין הנסיעה. במקביל, ניתן לראות את מיקום הרכב שאמור לאסוף אותך דרך האפליקציה. מזמין השירות מקבל רשימה מצומצמת של אפשרויות המאופיינות בזמן הגעה שונה ובמרחק הליכה הנדרש.
האם השירות מותאם לבעלי מוגבלויות?
וודאי, השירות יכלול שלושה רכבים מונגשים לנכים, כאשר בכל רכב ניתן להעלות עד חמישה נכים. מעבר לזה, נהגי החברה מונחים לסייע לכל אדם הזקוק לסיוע, הן בעלייה או בירידה מן הרכב או בכל נושא אחר.

על מנת להזמין רכב נכים, על הנוסע להגדיר בפרופיל המשתמש כי הוא זקוק לרכב מונגש. מעתה בכל הזמנה של הנוסע, המערכת תשלח רכב מונגש מבלי כל צורך לבקש זאת באופן פרטני.
נתקלתם בבעיה במהלך הנסיעה?
אנו מצטערים לשמוע זאת. נודה לכם אם תמלאו משוב לגבי הנסיעה, או תשלחו לנו אימייל לכתובת il.co.service-bubble@service .אנו מבטיחים לשוב אליכם תוך זמן קצר ולטפל בפנייתכם במקצועיות המרבית .
שכחתי פריט ברכב בו נסעתי. מה עליי לעשות?
בכל מקרה של שכחת פירט אישי באחד מרכבינו, אנא צרו עמנו קשר באופן מיידי באמצעות שליחת אימייל לכתובת il.co.service-bubble@service .אנו מבטיחים לשוב אליכם תוך זמן קצר ולעשות הכל על מנת לסייע בהשבת האבדה. קבלת כל אבדה מחייבת זיהוי מלא של הפריט כגון סוג, צבע וגודל.
אילו כללים חלים עליי במהלך הנסיעה בבאבל?
על מנת לספק חווית שירות טובה ואחידה, יש לקיים את תנאי השימוש המוצגים לכם בעת הרישום לאפליקציה וכן את אמנת השירות. בכל מקרה, אנו מזכירים לכם כי חל איסור מוחלט לעשן, לשתות ולאכול, לשוחח בטלפון הנייד או לדבר בקול רם.
איך אני מזמין נסיעה בעבור יותר מנוסע אחד?
הזמנה של עד חמישה נוסעים מתאפשרת באופן פשוט מתוך באפליקציה. פשוט ליחצו על כפתור הפלוס או המינוס, כדי להוסיף או להוריד את מספר הנוסעים בהתאם לצורך.
הזמנתי נסיעה בעבור נוסע אחד, בפועל אני מעוניין לעלות עם נוסע נוסף מבלי שהוזמן מראש?

אנו נקבל הודעה באופן אוטומטי מהנהג, מה שעשוי לחייב אתכם בעבור נוסע נוסף שביקשתם לצרף .שימו לב ! אנו לא מחויבים לאפשר להעלות נוסע מבלי שהוזמן בעבורו מקום מראש.

המערכת מחשבת את מספר המושבים הפנויים, לכן הוספת נוסעים מבלי שהוזמן עבורם מקום, פוגם ביתר הנוסעים, עשוי לגרור מצב של היעדר מקום ישיבה או תקלות שירות לנוסעים נוספים שאמורים לעלות בהמשך המסלול.

כמה נוסעים עשויים לנסוע איתי באותה הנסיעה?
מספר הנוסעים עימם נחלוק את הנסיעה תלוי במספר תנאים כגון יעד הנסיעה ומספר המזמינים באותה עת.
מדוע נדרשים פרטי אשראי לצורך שימוש בשירות?
השימוש בכסף מזומן אינו תואם לטכנולוגיה ולרמת השירות אותה אנו רוצים לספק. פרטי האשראי שיוזנו במערכת ויישמרו באופן מאובטח, ישמשו אתכם בעת הזמנת נסיעות נוספות. אם ברצונכם להחליף פרטי אשראי, או להסירם מהמערכת, תוכלו לעשות זאת בכל עת, מתוך חשבון המשתמש שלכם באפליקציה.
איך ניתן לדעת מתי הרכב יגיע לתחנה?
לאחר שתבחרו את נקודת האיסוף והיעד שלכם באפליקציה, תקבלו זמן משוער להגעת הרכב. בנוסף תקבלו מסרון לטלפון האישי כ- 2 דקות לפני הגעת הרכב לתחנת האיסוף. בעת הגעת הרכב לתחנה, תקבלו שוב מסרון המיידע אתכם על כך.
איך ניתן לראות את היסטורית הנסיעות שלי?
פשוט היכנסו ל"תפריט" – "היסטוריה" מתוך האפליקציה.
האם ניתן להסיע בעלי חיים?
לצערנו לא ניתן להסיע כלל בעלי חיים, למעט כלבי נחייה.
אכילה ושתייה במהלך הנסיעה בשירות bubble
נוסעים יקרים
על מנת לשמור על חווית נסיעה דומה גם לאלו העולים אחריכם, אנו לא מאפשרים אכילה ושתיים במהלך הנסיעה.
אנו מעוניינים לשמור על רכבי השירות נקיים ומצוחצחים לאורך כל שעות הפעילות.
עליה עם עגלת תינוק או קורקינט
לקוחות יקרים
עלייה עם עגלת תינוק מתאפשרת בשמחה, אנא דאגו לקיפול העגלה.
נהגי באבל ישמחו לסייע לכם בעת העלייה לרכב השירות.
גם רוכבי הקורקינט כמובן מוזמנים לנסוע איתנו. אנא דאגו לקפלם ובמידת הצורך לאחסנם מאחור בסיוע הנהג.
תהנו!!!
מתי השירות יורחב?
אנו שוקדים על הרחבת השירות וצי הרכבים שלנו. יחד עם זאת, בשלב ראשון מטרתנו להתמקד בהרחבת מספר כלי הרכב, על מנת שנוכל לספק שירות מלא ובתוך זמן קצר מעת ההזמנה. איזור השירות והרחבתו תלויים במשרד התחבורה. נשמח לראותכם משתמשים בשירות bubble.
האם פרטי האשראי שלי מאובטחים?
פרטי האשראי שלכם מאובטחים באופן מלא ואינם נשמרים במערכות החברה. כאשר הקלדתם את פרטי האשראי, אלו מוסבים למספר הקרוי טוקן. אין לטוקן שום משמעות ולא ניתן להעביר אותו לחשבונות אחרים. במילים אחרות, בכל שלב הרישום והזנת פרטי האשראי, אין לשום אדם או מערכת, כל גישה לפרטי האשראי המלאים שלכם, אלא לחיוב במסגרת השירות בלבד.
מהו מרחק ההליכה המקסימלי ממקום האיסוף או ההורדה עד ליעד?
המרחק המקסימלי הינו 400 מטר. המרחק מתייחס לנקודת ההזמנה ועד לנקודת האיסוף או נקודת ההורדה ליעד. במרבית המקרים, כמובן שלא תצטרכו ללכת מרחק זה כיוון שהמערכת מנסה לייצר תכנון שיאפשר לכם הליכה קצרה ככל שניתן. רק בחלק מועט מן המקרים כאשר אין כל ברירה, מרחק ההליכה יהיה עד למקסימום - 400 מטרים, למשל במקרים של פקקק לא צפוי, תאונה או ארוע אחר.
אזרח ותיק
אזרחים ותיקים? אתם זכאים להנחה של 50% בתעריף הנסיעה. פשוט הירשמו באפליקציה והגישו לאחר מכן בקשה באמצעות האתר. תידרשו להעלות צילום של תעודת הזהות או אזרח ותיק. הזכאות להנחה ניתנת החל מגיל 60 לנשים, או גיל 65 לגברים.
לחצו כאן על מנת לעבור לטופס מילוי פרטים
מדיניות ביטולים
לאחר הזמנת נסיעה ניתן לבטלה בתוך 30 שניות וזאת ללא עלות. מעבר לזה, עלות הביטול הינה 50% מעלות הנסיעה.
הזמנת נסיעה מראש
שירות באבל אינו מאפשר הזמנת נסיעה מראש. כאשר המערכת מציעה לכם נסיעה, היא מתחשבת במספר הנהגים המספקים את השירות כעת.
כך אנו ממקסמים את הסיכוי למצוא עבורך את הרכב המתאים ביותר בהתחשב במיקומך.
קצת עלינו
מי אנחנו?

דן תחבורה ציבורית באמצעות יונייטד טורס, מתעתדת לספק שירות תחבורה שיתופית המבוססת ביקוש.

השירות יתבצע במרחב גאוגרפי מצומצם ויכלול את הערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים. את הפלטפורמה הטכנולוגית של שירות bubble פיתחה חברת VIA, חברה בינלאומית, שמרכז הפיתוח שלה ממוקם בתל אביב.

השירות ייקרא Bubble("באבל"), והרכבים המספקים את השירות קרויים "רכבי באבל", הם למעשה מיניבוסים בעלי 10 מקומות ישיבה, מרווחים ומפוארים.

כל הנהגים שיסיעו אתכם במסגרת השירות, הינם שכירים, אשר קיבלו הכשרות מרובות ומגוונות, על מנת לספק לכם שירות אדיב ומקצועי.

במה נבדל השירות מיתר השירותים המוצעים כיום?

במה נבדל השירות מיתר השירותים המוצעים כיום?

1 .השירות מתבסס על רכבי יוקרה, מיניבוסים בעלי רמת גימור גבוהה, כדוגמת מושבים נוחים, מיזוג אישי, ובעלי רמת ניקיון גבוהה ביותר, מסך מידע המנחה את הנוסע באופן אישי מתי עליו לרדת.

2 .הנוסע בוחר מתי לצאת, הרכב יגיע בזמן קצר ומובטח. יותר מכך, הנוסע יודע בדיוק מתי אמור להגיע הרכב, כיוון שהמערכת שולחת התראה על זמן ההגעה.

3 .המסלול אינו קבוע, כיוון שהוא מתחשב באירועים המתרחשים כל הזמן בטווחי השירות. לכן תאונה, הפגנה או כל אירוע אחר, יגרמו לכך שהנהג יונחה לנסוע בדרכים חלופיות.

4 .זמן ההגעה המשוער ידוע, בשונה מאוטובוס. בנוסף, היה והרכב לא הגיע, מרכז הבקרה מקבל על כך התראה מיידית. הלקוח מצידו יקבל ככל הנראה פיצוי ובכל מקרה לא יצטרך לחכות שוב למשך זמן רב. מדוע? כי המערכת זיהתה שלא קיבל את השירות הדרוש בחלוף זמן רב.

איך עובד השירות?
הזמנת השירות, ניהול הנהגים, מסלולי הנסיעה וניהול הביקושים מתבצעים באמצעות אפליקציות ייעודיות בצד הלקוח, או הנהג, ומשתלבים בעבודה ברקע של המערכת, אשר מנתבת ומקשרת בין ביקושים לבין היצע הנהגים.
לאן נוסעים?
מדוע לא מוצעת לי תמיד אותה נקודה איסוף או הורדה?
המערכת כוללת הגדרות של מרחק מנקודת ההזמנה עד לנקודת האיסוף, או נקודת ההורדה ועד לנקות היעד שבחרת. הדבר מאפשר למערכת לעבוד ביעילות רבה יותר, ולמצוא עבורכם את הנסיעה הקצרה והמהירה ביותר, או זמן האיסוף המינימלי מרגע הזמנתכם.
האם אני יכול לשנות את היעד שלי במהלך הנסיעה?
טעויות בהחלט עשויות לקרות, כך גם תכוניותינו. ובכל זאת, ליעד שלך עשויה להיות השפעה על הנסיעה של יתר הנוסעים ברכב, או שאמורים לעלות לרכב בו הנך נמצא.

פנה אלינו לשירות מתוך האפליקציה ואנו ננסה לעשות כמיטב יכולתנו. בכל מקרה, תוכלו להזמין נסיעה חדשה ליעד המוקש העדכני.
איך ניתן לדעת מתי הרכב יגיע לתחנה?
לאחר שתבחרו את נקודת האיסוף והיעד שלכם באפליקציה, תקבלו זמן משוער להגעת הרכב. בנוסף תקבלו מסרון לטלפון האישי כ- 2 דקות לפני הגעת הרכב לתחנת האיסוף. בעת הגעת הרכב לתחנה, תקבלו שוב מסרון המיידע אתכם על כך.
האם אני יכול לקבוע מועד איסוף לפי בחירה?
השירות מבוסס ביקושים, לכן מועדי ההגעה הנם על פי הצעת המערכת בלבד, תוך התחשבות במספר פרמטרים כגון עומסי תנועה, רמת הביקוש ונקודות האיסוף וההורדה.

לצערנו לא ניתן להזמין נסיעה זמן רב מראש.
איך מתחילים?
כמה עולה הנסיעה בשירות?
סכום נסיעה בודדת הוא בין 15-12.5 שקלים (תלוי בשעות ההזמנה) . בין השעות 06:30-09:30 ובין 15:00-18:30 ( אלו מוגדרות כשעות שיא), תעריף הנסיעה הינו המקסימלי ושווה ל- 15 שקלים. ביתר הזמן, תעריף הנסיעה הינו 12.5 שקלים. לרוכשים כרטיסיה, תינתן הנחה ותעריף הנסיעה יעמוד על 12 שקלים בכל שעה ביום. מעבר לכך, אזרח ותיק זכאי להנחה של 50% בתעריף הנסיעה. החיוב מתבצע מתוך הסכום שנטען בחשבון הוירטואלי, ורק בתנאי שהגיע רכב לאסוף את הלקוח. האפליקציה מאפשרת שחזור חשבוניות, בירור נסיעות או יתרת תשלום.
איך ניתן להצטרף לשירות?

לשירות ניתן להצטרף באמצעות אפליקציה הניתנת להורדה דרך Store App לבעלי אייפון ו- Google Play לבעלי אנדרואיד.

איך משלמים ?

באמצעות האפליקציה, בחיוב אשראי בלבד, או באמצעות קוד הטבה .טוענים דמי נסיעה בודדת או כרטיסיה.

סכום נסיעה בודדת הוא בין 15-12.5 שקלים (תלוי בשעות ההזמנה) . בין השעות 06:30-09:30 ובין 15:00-18:30 ( אלו מוגדרות כשעות שיא), תעריף הנסיעה הינו המקסימלי ושווה ל- 15 שקלים. ביתר הזמן, תעריף הנסיעה הינו 12.5 שקלים.

לרוכשים כרטיסיה, תינתן הנחה ותעריף הנסיעה יעמוד על 12 שקלים בכל שעה ביום. מעבר לכך, אזרח ותיק זכאי להנחה של 50% בתעריף הנסיעה.

החיוב מתבצע מתוך הסכום שנטען בחשבון הוירטואלי, ורק בתנאי שהגיע רכב לאסוף את הלקוח. האפליקציה מאפשרת שחזור חשבוניות, בירור נסיעות או יתרת תשלום.

איך ניתן להוריד את האפליקציה או להירשם לשירות?

פשוט וקל. חפשו אותנו בחנות האפליקציות תחת השם "bubble dan" .משם הדרך לרישום קלה ופשוטה. לחצו על "הצטרף" באפליקציה ובתוך מספר רגעים, תוכלו גם אתם להצטרף לשירות המהפכני של באבל.

טוב, אני ממש מעוניין להתנסות בשירות. איך עושים זאת בפועל?

לאחר הורדת האפליקציה והרישום, יש לפעול בשלושה צעדים פשוטים.

1 .בוחרים נקודת איסוף על גבי המפה או באמצעות רישום ידני של הכתובת.

2 .בוחרים נקודת הורדה על גבי המפה, או באמצעות רישום ידני של היעד.

3 .בוחרים את הנסיעה המועדפת עליכם מתוך מספר אפשרויות שהמערכת מציעה לכם כגון זמני ההגעה השונים.

4 .האפליקציה תציג לכם את נקודת האיסוף בה תפגשו את הרכב. פרטי הרכב יוצגו לכם באפליקציה.

על מנת לפשט את הזיהוי, כל אחד מרכבי השירות מסומן באמצעות מספר ייחודי שגם יוצג לכם באפליקציה.

זהו, אנו בדרך אליכם.

היכן אני אמור להמתין לרכב השירות של Bubble ?
השירות מאפשר איסוף והורדה רק מתחנות אוטובוס מוגדרות ופעילות. הסיבה לכך היא שתחנות אלו נחשבות בטוחות יותר, עומדות בביקורת תקופתית ותחזוקה שוטפת.
איך אדע על איזה רכב אני אמור לעלות?
כל רכבי השירות מעוצבים באופן אחיד. על מנת להקל את הזיהוי, הוספנו מספר ייחודי לכל רכב. זהו המספר שיוצג לכם גם באפליקציה בעת ביצוע ההזמנה.
האם ניתן להגדיר פרופיל עסקי?

אנו תומכים ביצירה של שני פרופילים. פרטי ועסקי.

הפרופיל העסקי מאפשר לכם לבצע הזמנות מתוך פרופיל זה באפליקציה ובכך להפריד בין הפעילות הפרטית לעסקית (למשל נסיעה לעבודה או לפגישה לעומת נסיעה לצורך בילוי).

שאלות נפוצות
כמה עולה הנסיעה בשירות?
סכום נסיעה בודדת הוא בין 15-12.5 שקלים (תלוי בשעות ההזמנה) . בין השעות 06:30-09:30 ובין 15:00-18:30 ( אלו מוגדרות כשעות שיא), תעריף הנסיעה הינו המקסימלי ושווה ל- 15 שקלים. ביתר הזמן, תעריף הנסיעה הינו 12.5 שקלים. לרוכשים כרטיסיה, תינתן הנחה ותעריף הנסיעה יעמוד על 12 שקלים בכל שעה ביום. מעבר לכך, אזרח ותיק זכאי להנחה של 50% בתעריף הנסיעה. החיוב מתבצע מתוך הסכום שנטען בחשבון הוירטואלי, ורק בתנאי שהגיע רכב לאסוף את הלקוח. האפליקציה מאפשרת שחזור חשבוניות, בירור נסיעות או יתרת תשלום. בשירות bubble, כל נוסע חייב בתשלום לרבות תינוק עד גיל 5
האם תינוק מחוייב בכרטיס?
נוסע bubble
על פי הנחיות משרד התחבורה כל נוסע מחוייב בתשלום, לרבות תינוק עד גיל 5.
שעות הפעילות
השירות יינתן בין השעה 06:00 ועד לשעה 22:00 ,*בימים א'-ה' בלבד. *נסיעות שתחלנה בסמוך לגמר השירות, יבוצעו עד לתום המסלול המבוקש גם מעבר לשעות הפעילות.
מתי תחל הפעילות?
השירות יחל לפעול ב 15/04/2019.
לא הופעתי לשירות וחויבתי בכל זאת. מדוע?
במסגרת השירות ופעילותינו תחת הנחיות רגולטוריות, אנו יכולים להמתין לנוסע למשך דקה אחת לכל היותר. במהלך זמן זה הנהג יכול ועשוי ליצור קשר עם הנוסע. אם לא הופעת בטווח של דקה כאמור , אנו נחייב אותך במחיר הנסיעה, גם אם לא הופעת או צרכת את השירות.
האם ניתן לשלם ברב קו?
בשלב זה לא ניתן לשלם באמצעות יתרת הערך הצבור ברב קו. הסיבה לכך היא הצורך לבצע צימוד של הכרטיס למכשיר היודע לקרוא אותו. כיוון שחלק מהשירות מבוסס על היכולת להבטיח שהנוסע יחוייב בגין ביטול הנסיעה או אי הופעה כלל לנסיעה, הרי שמקרים אלו לא נוכל להבטיח חיוב של הלקוח בגין דמי הביטול.
כמה זמן אצטרך לחכות לנסיעה שהזמנתי?
זמן ההמתנה הינו בהתאם לבקשת מזמין הנסיעה. במקביל, ניתן לראות את מיקום הרכב שאמור לאסוף אותך דרך האפליקציה. מזמין השירות מקבל רשימה מצומצמת של אפשרויות המאופיינות בזמן הגעה שונה ובמרחק הליכה הנדרש.
האם השירות מותאם לבעלי מוגבלויות?
וודאי, השירות יכלול שלושה רכבים מונגשים לנכים, כאשר בכל רכב ניתן להעלות עד חמישה נכים. מעבר לזה, נהגי החברה מונחים לסייע לכל אדם הזקוק לסיוע, הן בעלייה או בירידה מן הרכב או בכל נושא אחר.

על מנת להזמין רכב נכים, על הנוסע להגדיר בפרופיל המשתמש כי הוא זקוק לרכב מונגש. מעתה בכל הזמנה של הנוסע, המערכת תשלח רכב מונגש מבלי כל צורך לבקש זאת באופן פרטני.
נתקלתם בבעיה במהלך הנסיעה?
אנו מצטערים לשמוע זאת. נודה לכם אם תמלאו משוב לגבי הנסיעה, או תשלחו לנו אימייל לכתובת il.co.service-bubble@service .אנו מבטיחים לשוב אליכם תוך זמן קצר ולטפל בפנייתכם במקצועיות המרבית .
שכחתי פריט ברכב בו נסעתי. מה עליי לעשות?
בכל מקרה של שכחת פירט אישי באחד מרכבינו, אנא צרו עמנו קשר באופן מיידי באמצעות שליחת אימייל לכתובת il.co.service-bubble@service .אנו מבטיחים לשוב אליכם תוך זמן קצר ולעשות הכל על מנת לסייע בהשבת האבדה. קבלת כל אבדה מחייבת זיהוי מלא של הפריט כגון סוג, צבע וגודל.
אילו כללים חלים עליי במהלך הנסיעה בבאבל?
על מנת לספק חווית שירות טובה ואחידה, יש לקיים את תנאי השימוש המוצגים לכם בעת הרישום לאפליקציה וכן את אמנת השירות. בכל מקרה, אנו מזכירים לכם כי חל איסור מוחלט לעשן, לשתות ולאכול, לשוחח בטלפון הנייד או לדבר בקול רם.
איך אני מזמין נסיעה בעבור יותר מנוסע אחד?
הזמנה של עד חמישה נוסעים מתאפשרת באופן פשוט מתוך באפליקציה. פשוט ליחצו על כפתור הפלוס או המינוס, כדי להוסיף או להוריד את מספר הנוסעים בהתאם לצורך.
הזמנתי נסיעה בעבור נוסע אחד, בפועל אני מעוניין לעלות עם נוסע נוסף מבלי שהוזמן מראש?

אנו נקבל הודעה באופן אוטומטי מהנהג, מה שעשוי לחייב אתכם בעבור נוסע נוסף שביקשתם לצרף .שימו לב ! אנו לא מחויבים לאפשר להעלות נוסע מבלי שהוזמן בעבורו מקום מראש.

המערכת מחשבת את מספר המושבים הפנויים, לכן הוספת נוסעים מבלי שהוזמן עבורם מקום, פוגם ביתר הנוסעים, עשוי לגרור מצב של היעדר מקום ישיבה או תקלות שירות לנוסעים נוספים שאמורים לעלות בהמשך המסלול.

כמה נוסעים עשויים לנסוע איתי באותה הנסיעה?
מספר הנוסעים עימם נחלוק את הנסיעה תלוי במספר תנאים כגון יעד הנסיעה ומספר המזמינים באותה עת.
מדוע נדרשים פרטי אשראי לצורך שימוש בשירות?
השימוש בכסף מזומן אינו תואם לטכנולוגיה ולרמת השירות אותה אנו רוצים לספק. פרטי האשראי שיוזנו במערכת ויישמרו באופן מאובטח, ישמשו אתכם בעת הזמנת נסיעות נוספות. אם ברצונכם להחליף פרטי אשראי, או להסירם מהמערכת, תוכלו לעשות זאת בכל עת, מתוך חשבון המשתמש שלכם באפליקציה.
איך ניתן לדעת מתי הרכב יגיע לתחנה?
לאחר שתבחרו את נקודת האיסוף והיעד שלכם באפליקציה, תקבלו זמן משוער להגעת הרכב. בנוסף תקבלו מסרון לטלפון האישי כ- 2 דקות לפני הגעת הרכב לתחנת האיסוף. בעת הגעת הרכב לתחנה, תקבלו שוב מסרון המיידע אתכם על כך.
איך ניתן לראות את היסטורית הנסיעות שלי?
פשוט היכנסו ל"תפריט" – "היסטוריה" מתוך האפליקציה.
האם ניתן להסיע בעלי חיים?
לצערנו לא ניתן להסיע כלל בעלי חיים, למעט כלבי נחייה.
אכילה ושתייה במהלך הנסיעה בשירות bubble
נוסעים יקרים
על מנת לשמור על חווית נסיעה דומה גם לאלו העולים אחריכם, אנו לא מאפשרים אכילה ושתיים במהלך הנסיעה.
אנו מעוניינים לשמור על רכבי השירות נקיים ומצוחצחים לאורך כל שעות הפעילות.
עליה עם עגלת תינוק או קורקינט
לקוחות יקרים
עלייה עם עגלת תינוק מתאפשרת בשמחה, אנא דאגו לקיפול העגלה.
נהגי באבל ישמחו לסייע לכם בעת העלייה לרכב השירות.
גם רוכבי הקורקינט כמובן מוזמנים לנסוע איתנו. אנא דאגו לקפלם ובמידת הצורך לאחסנם מאחור בסיוע הנהג.
תהנו!!!
מתי השירות יורחב?
אנו שוקדים על הרחבת השירות וצי הרכבים שלנו. יחד עם זאת, בשלב ראשון מטרתנו להתמקד בהרחבת מספר כלי הרכב, על מנת שנוכל לספק שירות מלא ובתוך זמן קצר מעת ההזמנה. איזור השירות והרחבתו תלויים במשרד התחבורה. נשמח לראותכם משתמשים בשירות bubble.
האם פרטי האשראי שלי מאובטחים?
פרטי האשראי שלכם מאובטחים באופן מלא ואינם נשמרים במערכות החברה. כאשר הקלדתם את פרטי האשראי, אלו מוסבים למספר הקרוי טוקן. אין לטוקן שום משמעות ולא ניתן להעביר אותו לחשבונות אחרים. במילים אחרות, בכל שלב הרישום והזנת פרטי האשראי, אין לשום אדם או מערכת, כל גישה לפרטי האשראי המלאים שלכם, אלא לחיוב במסגרת השירות בלבד.
מהו מרחק ההליכה המקסימלי ממקום האיסוף או ההורדה עד ליעד?
המרחק המקסימלי הינו 400 מטר. המרחק מתייחס לנקודת ההזמנה ועד לנקודת האיסוף או נקודת ההורדה ליעד. במרבית המקרים, כמובן שלא תצטרכו ללכת מרחק זה כיוון שהמערכת מנסה לייצר תכנון שיאפשר לכם הליכה קצרה ככל שניתן. רק בחלק מועט מן המקרים כאשר אין כל ברירה, מרחק ההליכה יהיה עד למקסימום - 400 מטרים, למשל במקרים של פקקק לא צפוי, תאונה או ארוע אחר.
אזרח ותיק
אזרחים ותיקים? אתם זכאים להנחה של 50% בתעריף הנסיעה. פשוט הירשמו באפליקציה והגישו לאחר מכן בקשה באמצעות האתר. תידרשו להעלות צילום של תעודת הזהות או אזרח ותיק. הזכאות להנחה ניתנת החל מגיל 60 לנשים, או גיל 65 לגברים.
לחצו כאן על מנת לעבור לטופס מילוי פרטים
מדיניות ביטולים
לאחר הזמנת נסיעה ניתן לבטלה בתוך 30 שניות וזאת ללא עלות. מעבר לזה, עלות הביטול הינה 50% מעלות הנסיעה.
הזמנת נסיעה מראש
שירות באבל אינו מאפשר הזמנת נסיעה מראש. כאשר המערכת מציעה לכם נסיעה, היא מתחשבת במספר הנהגים המספקים את השירות כעת.
כך אנו ממקסמים את הסיכוי למצוא עבורך את הרכב המתאים ביותר בהתחשב במיקומך.
מי אנחנו?

דן תחבורה ציבורית באמצעות יונייטד טורס, מתעתדת לספק שירות תחבורה שיתופית המבוססת ביקוש.

השירות יתבצע במרחב גאוגרפי מצומצם ויכלול את הערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים. את הפלטפורמה הטכנולוגית של שירות bubble פיתחה חברת VIA, חברה בינלאומית, שמרכז הפיתוח שלה ממוקם בתל אביב.

השירות ייקרא Bubble("באבל"), והרכבים המספקים את השירות קרויים "רכבי באבל", הם למעשה מיניבוסים בעלי 10 מקומות ישיבה, מרווחים ומפוארים.

כל הנהגים שיסיעו אתכם במסגרת השירות, הינם שכירים, אשר קיבלו הכשרות מרובות ומגוונות, על מנת לספק לכם שירות אדיב ומקצועי.

במה נבדל השירות מיתר השירותים המוצעים כיום?

במה נבדל השירות מיתר השירותים המוצעים כיום?

1 .השירות מתבסס על רכבי יוקרה, מיניבוסים בעלי רמת גימור גבוהה, כדוגמת מושבים נוחים, מיזוג אישי, ובעלי רמת ניקיון גבוהה ביותר, מסך מידע המנחה את הנוסע באופן אישי מתי עליו לרדת.

2 .הנוסע בוחר מתי לצאת, הרכב יגיע בזמן קצר ומובטח. יותר מכך, הנוסע יודע בדיוק מתי אמור להגיע הרכב, כיוון שהמערכת שולחת התראה על זמן ההגעה.

3 .המסלול אינו קבוע, כיוון שהוא מתחשב באירועים המתרחשים כל הזמן בטווחי השירות. לכן תאונה, הפגנה או כל אירוע אחר, יגרמו לכך שהנהג יונחה לנסוע בדרכים חלופיות.

4 .זמן ההגעה המשוער ידוע, בשונה מאוטובוס. בנוסף, היה והרכב לא הגיע, מרכז הבקרה מקבל על כך התראה מיידית. הלקוח מצידו יקבל ככל הנראה פיצוי ובכל מקרה לא יצטרך לחכות שוב למשך זמן רב. מדוע? כי המערכת זיהתה שלא קיבל את השירות הדרוש בחלוף זמן רב.

איך עובד השירות?
הזמנת השירות, ניהול הנהגים, מסלולי הנסיעה וניהול הביקושים מתבצעים באמצעות אפליקציות ייעודיות בצד הלקוח, או הנהג, ומשתלבים בעבודה ברקע של המערכת, אשר מנתבת ומקשרת בין ביקושים לבין היצע הנהגים.
מדוע לא מוצעת לי תמיד אותה נקודה איסוף או הורדה?
המערכת כוללת הגדרות של מרחק מנקודת ההזמנה עד לנקודת האיסוף, או נקודת ההורדה ועד לנקות היעד שבחרת. הדבר מאפשר למערכת לעבוד ביעילות רבה יותר, ולמצוא עבורכם את הנסיעה הקצרה והמהירה ביותר, או זמן האיסוף המינימלי מרגע הזמנתכם.
האם אני יכול לשנות את היעד שלי במהלך הנסיעה?
טעויות בהחלט עשויות לקרות, כך גם תכוניותינו. ובכל זאת, ליעד שלך עשויה להיות השפעה על הנסיעה של יתר הנוסעים ברכב, או שאמורים לעלות לרכב בו הנך נמצא.

פנה אלינו לשירות מתוך האפליקציה ואנו ננסה לעשות כמיטב יכולתנו. בכל מקרה, תוכלו להזמין נסיעה חדשה ליעד המוקש העדכני.
איך ניתן לדעת מתי הרכב יגיע לתחנה?
לאחר שתבחרו את נקודת האיסוף והיעד שלכם באפליקציה, תקבלו זמן משוער להגעת הרכב. בנוסף תקבלו מסרון לטלפון האישי כ- 2 דקות לפני הגעת הרכב לתחנת האיסוף. בעת הגעת הרכב לתחנה, תקבלו שוב מסרון המיידע אתכם על כך.
האם אני יכול לקבוע מועד איסוף לפי בחירה?
השירות מבוסס ביקושים, לכן מועדי ההגעה הנם על פי הצעת המערכת בלבד, תוך התחשבות במספר פרמטרים כגון עומסי תנועה, רמת הביקוש ונקודות האיסוף וההורדה.

לצערנו לא ניתן להזמין נסיעה זמן רב מראש.
כמה עולה הנסיעה בשירות?
סכום נסיעה בודדת הוא בין 15-12.5 שקלים (תלוי בשעות ההזמנה) . בין השעות 06:30-09:30 ובין 15:00-18:30 ( אלו מוגדרות כשעות שיא), תעריף הנסיעה הינו המקסימלי ושווה ל- 15 שקלים. ביתר הזמן, תעריף הנסיעה הינו 12.5 שקלים. לרוכשים כרטיסיה, תינתן הנחה ותעריף הנסיעה יעמוד על 12 שקלים בכל שעה ביום. מעבר לכך, אזרח ותיק זכאי להנחה של 50% בתעריף הנסיעה. החיוב מתבצע מתוך הסכום שנטען בחשבון הוירטואלי, ורק בתנאי שהגיע רכב לאסוף את הלקוח. האפליקציה מאפשרת שחזור חשבוניות, בירור נסיעות או יתרת תשלום.
איך ניתן להצטרף לשירות?

לשירות ניתן להצטרף באמצעות אפליקציה הניתנת להורדה דרך Store App לבעלי אייפון ו- Google Play לבעלי אנדרואיד.

איך משלמים ?

באמצעות האפליקציה, בחיוב אשראי בלבד, או באמצעות קוד הטבה .טוענים דמי נסיעה בודדת או כרטיסיה.

סכום נסיעה בודדת הוא בין 15-12.5 שקלים (תלוי בשעות ההזמנה) . בין השעות 06:30-09:30 ובין 15:00-18:30 ( אלו מוגדרות כשעות שיא), תעריף הנסיעה הינו המקסימלי ושווה ל- 15 שקלים. ביתר הזמן, תעריף הנסיעה הינו 12.5 שקלים.

לרוכשים כרטיסיה, תינתן הנחה ותעריף הנסיעה יעמוד על 12 שקלים בכל שעה ביום. מעבר לכך, אזרח ותיק זכאי להנחה של 50% בתעריף הנסיעה.

החיוב מתבצע מתוך הסכום שנטען בחשבון הוירטואלי, ורק בתנאי שהגיע רכב לאסוף את הלקוח. האפליקציה מאפשרת שחזור חשבוניות, בירור נסיעות או יתרת תשלום.

איך ניתן להוריד את האפליקציה או להירשם לשירות?

פשוט וקל. חפשו אותנו בחנות האפליקציות תחת השם "bubble dan" .משם הדרך לרישום קלה ופשוטה. לחצו על "הצטרף" באפליקציה ובתוך מספר רגעים, תוכלו גם אתם להצטרף לשירות המהפכני של באבל.

טוב, אני ממש מעוניין להתנסות בשירות. איך עושים זאת בפועל?

לאחר הורדת האפליקציה והרישום, יש לפעול בשלושה צעדים פשוטים.

1 .בוחרים נקודת איסוף על גבי המפה או באמצעות רישום ידני של הכתובת.

2 .בוחרים נקודת הורדה על גבי המפה, או באמצעות רישום ידני של היעד.

3 .בוחרים את הנסיעה המועדפת עליכם מתוך מספר אפשרויות שהמערכת מציעה לכם כגון זמני ההגעה השונים.

4 .האפליקציה תציג לכם את נקודת האיסוף בה תפגשו את הרכב. פרטי הרכב יוצגו לכם באפליקציה.

על מנת לפשט את הזיהוי, כל אחד מרכבי השירות מסומן באמצעות מספר ייחודי שגם יוצג לכם באפליקציה.

זהו, אנו בדרך אליכם.

היכן אני אמור להמתין לרכב השירות של Bubble ?
השירות מאפשר איסוף והורדה רק מתחנות אוטובוס מוגדרות ופעילות. הסיבה לכך היא שתחנות אלו נחשבות בטוחות יותר, עומדות בביקורת תקופתית ותחזוקה שוטפת.
איך אדע על איזה רכב אני אמור לעלות?
כל רכבי השירות מעוצבים באופן אחיד. על מנת להקל את הזיהוי, הוספנו מספר ייחודי לכל רכב. זהו המספר שיוצג לכם גם באפליקציה בעת ביצוע ההזמנה.
האם ניתן להגדיר פרופיל עסקי?

אנו תומכים ביצירה של שני פרופילים. פרטי ועסקי.

הפרופיל העסקי מאפשר לכם לבצע הזמנות מתוך פרופיל זה באפליקציה ובכך להפריד בין הפעילות הפרטית לעסקית (למשל נסיעה לעבודה או לפגישה לעומת נסיעה לצורך בילוי).

כמה עולה הנסיעה בשירות?
סכום נסיעה בודדת הוא בין 15-12.5 שקלים (תלוי בשעות ההזמנה) . בין השעות 06:30-09:30 ובין 15:00-18:30 ( אלו מוגדרות כשעות שיא), תעריף הנסיעה הינו המקסימלי ושווה ל- 15 שקלים. ביתר הזמן, תעריף הנסיעה הינו 12.5 שקלים. לרוכשים כרטיסיה, תינתן הנחה ותעריף הנסיעה יעמוד על 12 שקלים בכל שעה ביום. מעבר לכך, אזרח ותיק זכאי להנחה של 50% בתעריף הנסיעה. החיוב מתבצע מתוך הסכום שנטען בחשבון הוירטואלי, ורק בתנאי שהגיע רכב לאסוף את הלקוח. האפליקציה מאפשרת שחזור חשבוניות, בירור נסיעות או יתרת תשלום. בשירות bubble, כל נוסע חייב בתשלום לרבות תינוק עד גיל 5
האם תינוק מחוייב בכרטיס?
נוסע bubble
על פי הנחיות משרד התחבורה כל נוסע מחוייב בתשלום, לרבות תינוק עד גיל 5.
שעות הפעילות
השירות יינתן בין השעה 06:00 ועד לשעה 22:00 ,*בימים א'-ה' בלבד. *נסיעות שתחלנה בסמוך לגמר השירות, יבוצעו עד לתום המסלול המבוקש גם מעבר לשעות הפעילות.
מתי תחל הפעילות?
השירות יחל לפעול ב 15/04/2019.
לא הופעתי לשירות וחויבתי בכל זאת. מדוע?
במסגרת השירות ופעילותינו תחת הנחיות רגולטוריות, אנו יכולים להמתין לנוסע למשך דקה אחת לכל היותר. במהלך זמן זה הנהג יכול ועשוי ליצור קשר עם הנוסע. אם לא הופעת בטווח של דקה כאמור , אנו נחייב אותך במחיר הנסיעה, גם אם לא הופעת או צרכת את השירות.
האם ניתן לשלם ברב קו?
בשלב זה לא ניתן לשלם באמצעות יתרת הערך הצבור ברב קו. הסיבה לכך היא הצורך לבצע צימוד של הכרטיס למכשיר היודע לקרוא אותו. כיוון שחלק מהשירות מבוסס על היכולת להבטיח שהנוסע יחוייב בגין ביטול הנסיעה או אי הופעה כלל לנסיעה, הרי שמקרים אלו לא נוכל להבטיח חיוב של הלקוח בגין דמי הביטול.
כמה זמן אצטרך לחכות לנסיעה שהזמנתי?
זמן ההמתנה הינו בהתאם לבקשת מזמין הנסיעה. במקביל, ניתן לראות את מיקום הרכב שאמור לאסוף אותך דרך האפליקציה. מזמין השירות מקבל רשימה מצומצמת של אפשרויות המאופיינות בזמן הגעה שונה ובמרחק הליכה הנדרש.
האם השירות מותאם לבעלי מוגבלויות?
וודאי, השירות יכלול שלושה רכבים מונגשים לנכים, כאשר בכל רכב ניתן להעלות עד חמישה נכים. מעבר לזה, נהגי החברה מונחים לסייע לכל אדם הזקוק לסיוע, הן בעלייה או בירידה מן הרכב או בכל נושא אחר.

על מנת להזמין רכב נכים, על הנוסע להגדיר בפרופיל המשתמש כי הוא זקוק לרכב מונגש. מעתה בכל הזמנה של הנוסע, המערכת תשלח רכב מונגש מבלי כל צורך לבקש זאת באופן פרטני.
נתקלתם בבעיה במהלך הנסיעה?
אנו מצטערים לשמוע זאת. נודה לכם אם תמלאו משוב לגבי הנסיעה, או תשלחו לנו אימייל לכתובת il.co.service-bubble@service .אנו מבטיחים לשוב אליכם תוך זמן קצר ולטפל בפנייתכם במקצועיות המרבית .
שכחתי פריט ברכב בו נסעתי. מה עליי לעשות?
בכל מקרה של שכחת פירט אישי באחד מרכבינו, אנא צרו עמנו קשר באופן מיידי באמצעות שליחת אימייל לכתובת il.co.service-bubble@service .אנו מבטיחים לשוב אליכם תוך זמן קצר ולעשות הכל על מנת לסייע בהשבת האבדה. קבלת כל אבדה מחייבת זיהוי מלא של הפריט כגון סוג, צבע וגודל.
אילו כללים חלים עליי במהלך הנסיעה בבאבל?
על מנת לספק חווית שירות טובה ואחידה, יש לקיים את תנאי השימוש המוצגים לכם בעת הרישום לאפליקציה וכן את אמנת השירות. בכל מקרה, אנו מזכירים לכם כי חל איסור מוחלט לעשן, לשתות ולאכול, לשוחח בטלפון הנייד או לדבר בקול רם.
איך אני מזמין נסיעה בעבור יותר מנוסע אחד?
הזמנה של עד חמישה נוסעים מתאפשרת באופן פשוט מתוך באפליקציה. פשוט ליחצו על כפתור הפלוס או המינוס, כדי להוסיף או להוריד את מספר הנוסעים בהתאם לצורך.
הזמנתי נסיעה בעבור נוסע אחד, בפועל אני מעוניין לעלות עם נוסע נוסף מבלי שהוזמן מראש?

אנו נקבל הודעה באופן אוטומטי מהנהג, מה שעשוי לחייב אתכם בעבור נוסע נוסף שביקשתם לצרף .שימו לב ! אנו לא מחויבים לאפשר להעלות נוסע מבלי שהוזמן בעבורו מקום מראש.

המערכת מחשבת את מספר המושבים הפנויים, לכן הוספת נוסעים מבלי שהוזמן עבורם מקום, פוגם ביתר הנוסעים, עשוי לגרור מצב של היעדר מקום ישיבה או תקלות שירות לנוסעים נוספים שאמורים לעלות בהמשך המסלול.

כמה נוסעים עשויים לנסוע איתי באותה הנסיעה?
מספר הנוסעים עימם נחלוק את הנסיעה תלוי במספר תנאים כגון יעד הנסיעה ומספר המזמינים באותה עת.
מדוע נדרשים פרטי אשראי לצורך שימוש בשירות?
השימוש בכסף מזומן אינו תואם לטכנולוגיה ולרמת השירות אותה אנו רוצים לספק. פרטי האשראי שיוזנו במערכת ויישמרו באופן מאובטח, ישמשו אתכם בעת הזמנת נסיעות נוספות. אם ברצונכם להחליף פרטי אשראי, או להסירם מהמערכת, תוכלו לעשות זאת בכל עת, מתוך חשבון המשתמש שלכם באפליקציה.
איך ניתן לדעת מתי הרכב יגיע לתחנה?
לאחר שתבחרו את נקודת האיסוף והיעד שלכם באפליקציה, תקבלו זמן משוער להגעת הרכב. בנוסף תקבלו מסרון לטלפון האישי כ- 2 דקות לפני הגעת הרכב לתחנת האיסוף. בעת הגעת הרכב לתחנה, תקבלו שוב מסרון המיידע אתכם על כך.
איך ניתן לראות את היסטורית הנסיעות שלי?
פשוט היכנסו ל"תפריט" – "היסטוריה" מתוך האפליקציה.
האם ניתן להסיע בעלי חיים?
לצערנו לא ניתן להסיע כלל בעלי חיים, למעט כלבי נחייה.
אכילה ושתייה במהלך הנסיעה בשירות bubble
נוסעים יקרים
על מנת לשמור על חווית נסיעה דומה גם לאלו העולים אחריכם, אנו לא מאפשרים אכילה ושתיים במהלך הנסיעה.
אנו מעוניינים לשמור על רכבי השירות נקיים ומצוחצחים לאורך כל שעות הפעילות.
עליה עם עגלת תינוק או קורקינט
לקוחות יקרים
עלייה עם עגלת תינוק מתאפשרת בשמחה, אנא דאגו לקיפול העגלה.
נהגי באבל ישמחו לסייע לכם בעת העלייה לרכב השירות.
גם רוכבי הקורקינט כמובן מוזמנים לנסוע איתנו. אנא דאגו לקפלם ובמידת הצורך לאחסנם מאחור בסיוע הנהג.
תהנו!!!
מתי השירות יורחב?
אנו שוקדים על הרחבת השירות וצי הרכבים שלנו. יחד עם זאת, בשלב ראשון מטרתנו להתמקד בהרחבת מספר כלי הרכב, על מנת שנוכל לספק שירות מלא ובתוך זמן קצר מעת ההזמנה. איזור השירות והרחבתו תלויים במשרד התחבורה. נשמח לראותכם משתמשים בשירות bubble.
האם פרטי האשראי שלי מאובטחים?
פרטי האשראי שלכם מאובטחים באופן מלא ואינם נשמרים במערכות החברה. כאשר הקלדתם את פרטי האשראי, אלו מוסבים למספר הקרוי טוקן. אין לטוקן שום משמעות ולא ניתן להעביר אותו לחשבונות אחרים. במילים אחרות, בכל שלב הרישום והזנת פרטי האשראי, אין לשום אדם או מערכת, כל גישה לפרטי האשראי המלאים שלכם, אלא לחיוב במסגרת השירות בלבד.
מהו מרחק ההליכה המקסימלי ממקום האיסוף או ההורדה עד ליעד?
המרחק המקסימלי הינו 400 מטר. המרחק מתייחס לנקודת ההזמנה ועד לנקודת האיסוף או נקודת ההורדה ליעד. במרבית המקרים, כמובן שלא תצטרכו ללכת מרחק זה כיוון שהמערכת מנסה לייצר תכנון שיאפשר לכם הליכה קצרה ככל שניתן. רק בחלק מועט מן המקרים כאשר אין כל ברירה, מרחק ההליכה יהיה עד למקסימום - 400 מטרים, למשל במקרים של פקקק לא צפוי, תאונה או ארוע אחר.
אזרח ותיק
אזרחים ותיקים? אתם זכאים להנחה של 50% בתעריף הנסיעה. פשוט הירשמו באפליקציה והגישו לאחר מכן בקשה באמצעות האתר. תידרשו להעלות צילום של תעודת הזהות או אזרח ותיק. הזכאות להנחה ניתנת החל מגיל 60 לנשים, או גיל 65 לגברים.
לחצו כאן על מנת לעבור לטופס מילוי פרטים
מדיניות ביטולים
לאחר הזמנת נסיעה ניתן לבטלה בתוך 30 שניות וזאת ללא עלות. מעבר לזה, עלות הביטול הינה 50% מעלות הנסיעה.
הזמנת נסיעה מראש
שירות באבל אינו מאפשר הזמנת נסיעה מראש. כאשר המערכת מציעה לכם נסיעה, היא מתחשבת במספר הנהגים המספקים את השירות כעת.
כך אנו ממקסמים את הסיכוי למצוא עבורך את הרכב המתאים ביותר בהתחשב במיקומך.